Útmutató az átvilágítási eljárásra való felkészülés legfontosabb lépéseihez

Ellenőrző lista a vállalati információk rendszerezéséhez, hogy teljesíthesse az ügyfelek és a befektetők által kezdeményezett átvilágítási eljárások leggyakoribb teendőit

Letöltöm

Mi történik, ha nem találja a kért dokumentumokat?

Bizonyos, hogy komoly kihívást jelent a finanszírozás biztosítása, a vállalat értékesítése vagy a részvények első nyilvános kibocsátása során, ha nem képes szakszerűen összegyűjteni és bemutatni a szükséges vállalati információkat.

A leendő befektetők és ügyfelek jogi dokumentumok hosszú sorát kérhetik ki a vállalattól: az igazgatótanácsi ülések jegyzőkönyveit, a vállalat alapító okiratát, az 50 legfontosabb ügyféllel kötött szolgáltatási szerződéseket, a tulajdonosi szerkezet korábbi változásaira vonatkozó információkat és így tovább. Az Ön felelőssége, hogy minden szükséges információt összegyűjtsön a sikeres üzletkötés érdekében.


Üdvözlettel:
Wolters Kluwer Hungary Kft.

Töltse le Útmutató az átvilágítási eljárásra való felkészülés legfontosabb lépéseihez anyagunkat itt!

A *-gal jelölt mezők megadása kötelező

Kérem, adja meg e-mail címét

Kérem, adja meg vezetéknevét

Kérem, adja meg keresztnevét

Kérem, adja meg telefonszámát (csak számokat írjon a mezőbe pl 36705551234)

Kérem, adja meg cége nevét

Kérem, válassza ki beosztását a listából

Kérem adja meg pozíciojának pontos megnevezését, amit névjegykártyáján is használ

A feliratkozással a Wolters Kluwer Hungary Kft. a megadott e-mail címére az adatai és a hírlevelekben mutatott aktivitása (pl. megnyitás, kattintás) alapján személyre szabott hírlevelet küld, valamint üzleti ajánlataival felkeresheti elérhetőségein. Az adatközlés önkéntes, bármikor jogosult az adatkezelésről tájékoztatást kérni, valamint az adatok helyesbítését vagy törlését igényelni a Wolters Kluwer Hungary Kft. 1117 Budapest, Budafoki út 187-189. A épület III. emelet címre vagy az info-hu@wolterskluwer.com e-mail címre küldött levélben. Az Ön által rendelkezésre bocsátott adatok valódiságáért felelősséget nem vállalunk. Adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja

Az adatok kezelése többé nem teher, hanem értékes befektetés!

Tárolás - A vállalat jogi információit és dokumentumait egyetlen strukturált, központi tárhelyen őrizheti, így biztos lehet benne, hogy minden felhasznált adat „egyetlen hiteles forrásból” származik.

Keresés - A legpontosabb információk bárhonnan azonnal elérhetők.

Rendszerezés - Az egész vállalat számára áttekinthető és érthető formában emelhet ki információkat a terjedelmes dokumentumokból.

Szervezés - Kioszthatja a feladatokat, és meghatározhatja, kinek mi a teendője, így növelheti a különböző osztályok közötti együttműködés hatékonyságát, miközben ellenőrzést gyakorol a folyamatok felett.

Jelentés - Proaktív módon csökkentheti a kockázatokat, azonosíthatja a lehetőségeket, valamint informatív jelentéseket készíthet a vezérigazgató és az igazgatótanács részére.

Megosztás. - Az engedélyhez kötött hozzáférések kiosztásával támogathatja a hatékonyabb munkavégzést, megvédheti a bizalmas dokumentumokat, és csökkentheti az adatsértés kockázatát.

Nyomonkövetés - Ellenőrizheti folyamatban lévő jogi ügyek státuszát, és ütemezett emlékeztetőkkel támogathatja a teendők hatékony ellátását, valamint a kockázat csökkentését. Többé egyetlen határidőről sem kell lekésnie.